Ha nem akarsz csupán vízcsepp lenni a multinacionális irodák tengerében, de vonz azért a nemzetközi
környezet, akkor sem kell kompromisszumot kötnöd: az LKT nemzetközi ügyfélkörrel és határokon
átnyúló tranzakciókkal vár Téged. Megígérhetjük, hogy nálunk az angol nyelvtudásod garantáltan
nem fog megkopni, sőt!
Miért jó nálunk dolgozni?
A Lakatos, Köves és Társai Ügyvédi Iroda a magyarországi jogi tanácsadói piac megbecsült és több területen piacvezető nemzetközi szereplője.
Nálunk változatos feladatokra számíthatsz. Pörgős és eredményorientált csapat tagja leszel, és munkád során megismerheted egy gyorsan növekvő, független, nemzetközi cég mindennapi működését.
Munkatársaink mindennapi munkáját egyebek mellett ingyenes sportolási és wellness lehetőségekkel, csapatépítő tréningekkel támogatjuk, mert a fizikális és mentális egészségük fontos számunkra.
Csapatunk legújabb tagját keressük Gyakornok munkakörbe.
Amit mi kínálunk:
- Bepillantást nyerhetsz egy nemzetközi iroda működésébe, ahol Te is izgalmas projekteken dolgozhatsz.
- Nemzetközileg elismert és díjazott partnerektől, ügyvédektől tanulhatsz.
- Több jogterületbe bepillanthatsz, kipróbálhatod magad több csoportban is, mely által szakmailag is sokat fejlődhetsz.
- Részvétel az irodában megrendezésre kerülő szakmai előadásokon, oktatásokon.
- Igényes munkakörnyezet a belváros szívében.
- Versenyképes jövedelem, illetve ingyenes belépési lehetőség az irodaépület közelében található wellness központba.
- Szakmai gyakorlatodat is részben vagy egészben igazolni tudjuk.
Feladatok, amiknél rád számítunk:
- Közreműködést jogi ügyekben.
- Partnerek, ügyvédek munkájának támogatása.
- Jogszabályfigyelés.
Te vagy a mi emberünk, ha:
- Jogi egyetemi tanulmányaid folyamatban vannak.
- Angoltudásod szintje felsőfokú, tárgyalóképes.
- Precízen és pontosan dolgozol.
- Önállóan és felelősségteljesen végzed a munkádat.
- Proaktivitás jellemez.
- Tudod, mit jelent és szeretsz is csapatban dolgozni.
- Az irodai alkalmazások (Windows, Office) magabiztos felhasználója vagy.
Előny, ha ezt is tudod:
- Nemzetközi tanulmányaid is vannak (pl.: Erasmus).
- Ha már dolgoztál nemzetközi ügyvédi irodában.
Jelentkezés:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, küldd el magyar és angol nyelvű, fényképes szakmai önéletrajzodat Zolnai Katalin részére az alábbi e-mail címre: katalin.zolnai@lakatoskoves.hu
Miért jó nálunk dolgozni?
A Lakatos, Köves és Társai Ügyvédi Iroda a magyarországi jogi tanácsadói piac megbecsült és több területen piacvezető nemzetközi szereplője.
Nálunk változatos feladatokra számíthatsz. Dinamikus és eredményorientált csapat tagja leszel, és munkád során megismerheted egy gyorsan növekvő, független, nemzetközi cég mindennapi működését.
Munkatársaink mindennapi munkáját egyebek mellett ingyenes sportolási lehetőségekkel és csapatépítő tréningekkel támogatjuk, mert a fizikai és mentális egészségük fontos számunkra.
Irodánk Budapest belvárosában helyezkedik el.
Keressük asszisztensi csapatunk legújabb tagját Asszisztens munkakörbe.
Milyen feladatok várnak rád?
· Dokumentumok előkészítése, formázása, szerkesztése, archiválása;
· Nyilvántartások, határidők figyelemmel kísérése;
· Általános asszisztensi feladatok (gépírás, szkennelés, fénymásolás, iktatás, postai- és egyéb adminisztrációs ügyek kézben tartása);
· Cégkapu kezelése;
· Online jogi, és pénzügyi szoftverek kezelése (pl.: ÁNYK, Tényleges Tulajdonosi Nyilvántartás stb.);
· Ingatlan nyilvántartás, cégjegyzékkel kapcsolatok dokumentumok kezelése;
· Akták vezetése;
· Peres határidők nyilvántartása;
Recepciós feladatok ellátása;
· Ügyvéd kollégák mindennapi tevékenységének támogatása;
Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása.
Munkaidő
Hétköznapokon változó munkarendben 8:30 és 18:00 között;
Öthetente 18:00-20:00 között ügyeleti időt kell vállalni, amennyiben a munka igényli.
Téged keresünk, ha:
Minimum 1 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal rendelkezel;
Minimum középfokú, aktív angol nyelvtudásod van, melyet a napi munkavégzés során gond nélkül alkalmazni tudsz, írásban és szóban egyaránt;
Az irodai alkalmazások (Windows, Office) magabiztos felhasználója vagy;
Talpraesett vagy, kiváló problémamegoldó képességgel rendelkezel;
Tudsz önállóan dolgozni, a feladatok között priorizálni, ugyanakkor csapatban is megtalálod a helyed;
Tudod, hogyan kommunikálj különböző emberekkel úgy, hogy a felmerülő problémákat minél hatékonyabban tudjátok közösen megoldani;
Proaktív vagy, keresed, hogy miben segíthetsz másoknak,
Precíz, megbízható és rugalmas személyiség vagy.
Előny, ha ezt is tudod:
Jogi asszisztensi és/vagy felsőfokú végzettséggel rendelkezel;
Dolgoztál már ügyvédi irodában;
Tudsz 10 ujjal, vakon gépelni.
Amire tőlünk számíthatsz:
Stabil munkáltatói háttér;
Elegáns, nemzetközi munkakörnyezet, pörgős csapat;
Versenyképes jövedelem és juttatási csomag;
Rendszeres csapatépítők;
Ingyenes belépési lehetőség az irodaépület közelében található wellness központba.
Jelentkezés:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, küldd el magyar és angol nyelvű, fényképes szakmai önéletrajzodat, valamint motivációs leveledet Zolnai Katalin részére az alábbi e-mail címre: Katalin.Zolnai@lakatoskoves.hu. Kérjük, hogy fizetési igényedet tartalmazza jelentkezésed.
Irodánkról bővebb információ a https://www.lakatoskoves.hu
oldalon található.
Miért jó nálunk dolgozni?
A Lakatos, Köves és Társai Ügyvédi Iroda a magyarországi jogi tanácsadói piac megbecsült és több területen piacvezető nemzetközi szereplője.
Nálunk változatos feladatokra számíthatsz. Dinamikus és eredményorientált csapat tagja leszel, és munkád során megismerheted egy gyorsan növekvő, független, nemzetközi cég mindennapi működését.
Munkatársaink mindennapi munkáját egyebek mellett ingyenes sportolási lehetőségekkel és csapatépítő tréningekkel támogatjuk, mert a fizikai és mentális egészségük fontos számunkra.
Irodánk Budapest belvárosában helyezkedik el. Keressük asszisztensi csapatunk legújabb tagját
KOORDINÁCIÓS ASSZISZTENS munkakörbe.
Milyen feladatok várnak rád?
• A recepciósok, asszisztensek szakmai feladatainak támogatása és szakmai segítése;
• A mindennapos tevékenységek szakmai és emberi összehangolása;
• A partnerek és az ügyvédek által kért feladatok minőségi és szakmai megvalósítása egyénileg és csoportszinten is;
• Recepciós, asszisztens csapat beosztásának elkészítése;
• Az irodai eseményeken való asszisztensi támogatás megszervezése;
• Dokumentumok előkészítése, formázása, szerkesztése, archiválása;
• Nyilvántartások, jegyzőkönyvek vezetése, határidők figyelemmel kísérése;
• Hatósági (földhivatal, cégbíróság) beadványok szerkesztése;
• Általános asszisztensi feladatok (gépelés, szkennelés, fénymásolás, iktatás, postai- és egyéb adminisztrációs ügyek kézben tartása);
• Ügyfelekkel való kapcsolattartás: telefonon és személyesen egyaránt, üzenetek átvétele, találkozók, programok szervezése, időpontok egyeztetése, megbízói igények nyilvántartásának vezetése;
• Recepciós feladatok ellátása;
• Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása.
Munkaidő
• Hétköznapokon változó munkarendben 8:30 és 18:00 között;
• Öthetente 18:00-20:00 között ügyeleti időt kell vállalni, amennyiben a munka igényli.
Téged keresünk, ha:
• Minimum 5 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal rendelkezel;
• Felsőfokú, aktív angol nyelvtudásod van, melyet a napi munkavégzés során gond nélkül alkalmazni tudsz írásban és szóban is;
• Az irodai alkalmazások (Windows, Office) készségszintű felhasználója vagy;
• Talpraesett vagy, kiváló problémamegoldó képességgel rendelkezel;
• Tudod, hogyan kommunikálj különböző emberekkel úgy, hogy a felmerülő problémákat minél hatékonyabban tudjátok közösen megoldani;
• Proaktív vagy, keresed, hogy miben segíthetsz másoknak;
• Precíz, megbízható és rugalmas személyiség vagy.
Előny, ha:
• Jogi asszisztensi és/vagy felsőfokú végzettséggel rendelkezel;
• Csoportvezetői, asszisztens koordinátori tapasztalattal rendelkezel;
• Dolgoztál már ügyvédi irodában;
• Tudsz 10 ujjal, vakon gépelni.
Amire tőlünk számíthatsz:
• Stabil munkáltatói háttér;
• Elegáns, nemzetközi munkakörnyezet, pörgős csapat;
• Versenyképes jövedelem és juttatási csomag;
• Rendszeres csapatépítők;
• Ingyenes belépési lehetőség az irodaépület közelében található wellness központba.
Jelentkezés:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, küldd el magyar és angol nyelvű, fényképes szakmai önéletrajzodat Zolnai Katalin részére az alábbi e-mail címre: Katalin.Zolnai@lakatoskoves.hu. Kérjük, hogy fizetési igényedet tartalmazza jelentkezésed.
Irodánkról bővebb információ a http://www.lakatoskoves.hu oldalon található.
Miért jó nálunk dolgozni?
A Lakatos, Köves és Társai Ügyvédi Iroda a magyarországi jogi tanácsadói piac megbecsült és több területen piacvezető nemzetközi szereplője.
Nálunk változatos feladatokra számíthatsz. Dinamikus és eredményorientált csapat tagja leszel, és munkád során megismerheted egy gyorsan növekvő, független, nemzetközi cég mindennapi működését.
Munkatársaink mindennapi munkáját egyebek mellett ingyenes sportolási lehetőségekkel és csapatépítő tréningekkel támogatjuk, mert a fizikai és mentális egészségük fontos számunkra.
Irodánk Budapest belvárosában helyezkedik el. Keressük asszisztensi csapatunk legújabb tagját
ASSZISZTENS
munkakörbe.
Milyen feladatok várnak rád?
• Dokumentumok előkészítése, formázása, szerkesztése, archiválása;
• Nyilvántartások, határidők figyelemmel kísérése;
• Általános asszisztensi feladatok (gépírás, szkennelés, fénymásolás, iktatás, postai- és egyéb adminisztrációs ügyek kézben tartása);
• Cégkapu kezelése;
• Online jogi, és pénzügyi szoftverek kezelése (pl.: ÁNYK, Tényleges Tulajdonosi Nyilvántartás stb.);
• Ingatlan nyilvántartás, cégjegyzékkel kapcsolatok dokumentumok kezelése;
• Akták vezetése;
• Peres határidők nyilvántartása;
• Recepciós feladatok ellátása;
• Ügyvéd kollégák mindennapi tevékenységének támogatása;
• Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása.
Munkaidő
• Hétköznapokon változó munkarendben 8:30 és 18:00 között;
• Öthetente 18:00-20:00 között ügyeleti időt kell vállalni, amennyiben a munka igényli.
Téged keresünk, ha:
• Minimum 1 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal rendelkezel;
• Minimum középfokú, aktív angol nyelvtudásod van, melyet a napi munkavégzés során gond nélkül alkalmazni tudsz, írásban és szóban egyaránt;
• Az irodai alkalmazások (Windows, Office) magabiztos felhasználója vagy;
• Talpraesett vagy, kiváló problémamegoldó képességgel rendelkezel;
• Tudsz önállóan dolgozni, a feladatok között priorizálni, ugyanakkor csapatban is megtalálod a helyed;
• Tudod, hogyan kommunikálj különböző emberekkel úgy, hogy a felmerülő problémákat minél hatékonyabban tudjátok közösen megoldani;
• Proaktív vagy, keresed, hogy miben segíthetsz másoknak,
• Precíz, megbízható és rugalmas személyiség vagy.
Előny, ha ezt is tudod:
• Jogi asszisztensi és/vagy felsőfokú végzettséggel rendelkezel;
• Dolgoztál már ügyvédi irodában;
• Tudsz 10 ujjal, vakon gépelni.
Amire tőlünk számíthatsz:
• Stabil munkáltatói háttér;
• Elegáns, nemzetközi munkakörnyezet, pörgős csapat;
• Versenyképes jövedelem és juttatási csomag;
• Rendszeres csapatépítők;
• Ingyenes belépési lehetőség az irodaépület közelében található wellness központba.
Jelentkezés:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, küldd el magyar és angol nyelvű, fényképes szakmai önéletrajzodat, valamint motivációs leveledet Zolnai Katalin részére az alábbi e-mail címre: Katalin.Zolnai@lakatoskoves.hu. Kérjük, hogy fizetési igényedet tartalmazza jelentkezésed.
Irodánkról bővebb információ a https://www.lakatoskoves.hu oldalon található.
Miért jó nálunk dolgozni?
A Lakatos, Köves és Társai Ügyvédi Iroda a magyarországi jogi tanácsadói piac egyik meghatározó és nemzetközileg is elismert szereplője. Független, dinamikusan fejlődő irodaként sokszínű és kihívást jelentő feladatokat kínálunk, elsősorban nemzetközi ügyfélkörrel dolgozva.
Nálunk egy motivált, eredményorientált csapat tagjaként nemcsak szakmailag fejlődhetsz, hanem egy támogató, értékalapú munkahelyi környezetben is dolgozhatsz. Kiemelt figyelmet fordítunk kollégáink jóllétére: ingyenes sportolási lehetőségekkel és rendszeres csapatépítő programokkal segítjük a kiegyensúlyozott munkavégzést és a közösségi élményt.
Irodánk Budapest belvárosának szívében található, modern és elegáns környezetben, amely méltó hátteret biztosít magas színvonalú munkánkhoz.
Marketing/BD ASSZISZTENS
munkakörbe.
Milyen feladatok várnak rád?
Marketing területen:
· Közösségi média kezelése, weboldal kezelése.
· Kreatív, figyelemfelkeltő posztok, brossúrák és egyéb marketing anyagok grafikai és látványtervezése, készítése.
· Képszerkesztés (vágás, méretezés), prezentációk formázása.
· Események kommunikációs támogatása.
Üzletfejlesztési területen:
· Ajánlatok és prezentációk formai előkészítése, vizuális megjelenítés.
· Részvétel jogi rangsorok anyagainak összeállításában.
· Adatbázisok kezelése, karbantartása.
· Az üzletfejlesztés adminisztratív támogatása.
· Határidők nyilvántartása.
Munkaidő
- Hétköznapokon 9:00 és 17:30 között.
Téged keresünk, ha:
- Minimum 1-2 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal rendelkezel;
- Magabiztosan kommunikálsz angolul írásban és szóban.
- Szereted, ha munkád egyszerre kreatív és rendezett.
- Otthonosan mozogsz a Canva, a Mailchimp és a Power Point használatában.
- Tudsz önállóan dolgozni, a feladatok között priorizálni, ugyanakkor csapatban is megtalálod a helyed.
- Nem ijedsz meg a határidős feladatoktól, és nyomás alatt is figyelsz a részletekre.
- Örömet okoz mások munkájának a támogatása.
- Proaktív vagy és fontos neked a munka minősége.
Előny, ha ezt is tudod:
- Wordpress ismerete.
- Dolgoztál már ügyvédi irodában.
Amire tőlünk számíthatsz:
- Stabil munkáltatói háttér;
- Elegáns, nemzetközi munkakörnyezet, pörgős csapat;
- Versenyképes jövedelem és juttatási csomag;
- Rendszeres csapatépítők;
- Ingyenes belépési lehetőség az irodaépület közelében található wellness központba.
Jelentkezés:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, küldd el magyar és angol nyelvű, fényképes szakmai önéletrajzodat, valamint motivációs leveledet Zolnai Katalin részére az alábbi e-mail címre: Katalin.Zolnai@lakatoskoves.hu. Kérjük, hogy fizetési igényedet tartalmazza jelentkezésed.
Irodánkról bővebb információ a https://www.lakatoskoves.hu oldalon található.
Vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap kitöltésével.